Mechelen eerste Kunststad met e-zine

Miene Grafiek & Reclame maakte deze online wervingsbrochure.

Uniek omdat Mechelen de eerste Kunststad is die afstapt van een papieren publicatie. ‘Ontdek Mechelen’ is digitaal beschikbaar in 5 talen. In dit e-zine staat de beleving van de stad in al haar facetten centraal en zijn virtuele bezoeken, videofragmenten en testimonials geïntegreerd.

B2B en B2C: instrument voor individuele bezoekers, reisorganisatoren en pers

Met ‘Ontdek Mechelen’ heeft het team van Visit Mechelen een nieuw  instrument om de stad als bestemming te promoten in binnen– en buitenland. Voor journalisten en bloggers, touroperators en reisagenten is het een handige tool als eerste kennismaking met de stad en praktische oriëntatie voor alle points of interest. Het platform kan even goed dienen als inspiratiebron voor individuele toeristen of groepen die een bezoekje aan Mechelen plannen.

MAG komt er aan


Een online magazine over actuele grafiek.

MAG zal verschijnen als het uitkomt. Tonen wat er op dat moment inzit. Doen  waar het op dat moment zin in heeft. We gaan kijken naar de dingen die we graag zien. Bijzondere dingen maar ook dingen die we alle dagen zien, die ons haastig niet meer opvallen. Bij momenten misschien flauw en weing betekenend. Soms plat, niets bewijzend of banaal. Bij vlagen misschien iets om te delen, iets nieuws, iets cools, iets warms. Het wordt een verzameling van actuele grafische elementen en evenementen rondom ons. Voor de één leuk of interessant, voor de ander hol of te alledaags. Het zal in ieder geval anders zijn dan wat we anders doen. We gaan het doen het omdat we het graag willen en omdat het MAG.