YouARe: Augmented Reality app van Miene

Youare is gemaakt uit curiositeit. Uit fascinatie voor de AR technologie en vanuit de passie voor grafische vormgeving en motion design. Met youare wil Miene zich creatief en artistiek uitleven. Mensen inspireren. Hen entertainen. Hen activeren.

Youare verbindt de digitale met de werkelijke wereld en brengt traditioneel drukwerk tot leven. Scan affiches, postkaarten, magazines, … voorzien van het hereyouare-logo en u beleeft gedrukte media in een nieuwe dimensie.

Augmented Reality opent de deur naar nieuwe mogelijkheden in design en communicatie.

Ontdek het geanimeerde verhaal achter onze ontwerpen of maak zelf gebruik van de youare-app in uw magazines, folders, brochures of op uw posters. Voeg buttons toe en nodig uw publiek uit tot interactie. Vraag naar de mogelijkheden.

youare#welcome
sofie@miene.be

Affiche Meetjesland

Wie nog nooit in het Meetjesland heeft gewandeld moet dat absoluut eens meemaken. Wie dat wel al gedaan heeft weet welke verademing dat kan zijn. Beleef het zelf op 23 februari 2020 want dan staat de Meetjeslandse Wandeldag gepland met start in Nevele. Miene ontwierp het campagnebeeld en de begeleidende affiche en folder. Op de illustratie zien we ondermeer de kerk van Nevele, het Huis van Cyriel Buysse en Vosselare Put. Gemaakt op maat van het Meetjesland.

Posterontwerp

Vandaag, 123 jaar geleden, werd Nils Gustaf Granath geboren. N.G. Granath was een Zweeds componist en songwriter maar Miene eert hem vandaag vooral als posterontwerper en illustrator van covers voor bladmuziek. Zijn teken- en illustratiestijl blijft een inspiratiebron. Toen eigentijds. Nu ook. In Miene Magazine 5 lees je meer over bladmuziek, muziek affiches en vintage platenhoezen.

De Vijfde van Miene

Tatatataaaa… Miene Magazine nummer 5 staat online. Daarin leggen we grafiek en muziek naast elkaar en gaan we op zoek naar raakpunten en exponenten. Wat een idee! Wat een gedacht om twee van onze grootste passies te willen bundelen in één online magazine! We hebben het gedurfd en het resultaat werd een e-zine dat bol staat van de dingen waaraan we ons hart hebben verloren: illustraties, typografie en grafisch ontwerp. Retro, reclame en muziek.

Miene lanceert ‘Guess the Song’

Geïnspireerd op ‘Raad een lied (of niet)’, een radiospelletje dat van 1978 tot 1987 op Hilversum 1 werd uitgezonden, introduceert Miene ‘Guess the Song’. Een online muziekquizje dat binnenkort gelanceerd wordt in het nieuwe Miene Magazine (nr. 5) en dat vanaf nu ook op onze Instagram te volgen zal zijn.

Het concept: Miene brengt de nummers in beeld via ludieke illustraties. De tips brengen je dichter bij de oplossing. Hier is alvast eentje om te oefenen. Guess the Song!